اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی
نوشته شده توسط : hiwebex

اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی مانند اشتباهات رایج در طراحی سایر سایت ها می تواند منجر به کاهش کارایی سایت گیاهان دارویی و کاهش رونق در کسب و کار مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی گردند. طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست سعی در بررسی سایت های مشابه نموده و به اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی پی ببرند تا با برطرف نمودن و اصلاح این اشتباهات، به نتایج مطلوب تری در زمینه کسب و کار خود دست پیدا نمایند. همچنین می بایست عملکرد سایر سایت های فعال در این حوزه را بررسی نموده و سعی نمایند که نسبت به رقبا، عملکرد بهتری داشته باشند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی

  • دور شدن از هدف اصلی سایت : از جمله مواردی که صاحبان مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی و طراحان سایت های گیاهان دارویی ممکن است در طراحی و پیاده سازی سایت گیاهان دارویی از آن غفلت ورزند، دور شدن از هدف اصلی سایت و ارائه مطالب غیر مرتبط در سایت گیاهان دارویی می باشد. از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی، فراموش نمودن هدف اصلی و محوریت سایت می باشد که طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست از آن اجتناب ورزند.
  • عدم اطلاع رسانی دقیق و جامع : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی، عدم اطلاع رسانی دقیق و جامع در خصوص گیاهان دارویی، خواص آنها، نحوه مصرف و موارد استعمال آنها و همچنین عدم اطلاع رسانی در خصوص همایش های پیش رو در خصوص گیاهان دارویی می باشد. این اشتباه، منجر به کاهش تعداد بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی و همچنین کاهش تعداد مشتریان مرکز عرضه کننده گیاهان دارویی مورد نظر می گردد.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی

  • عدم به روز رسانی : سایت گیاهان دارویی می بایست دائما به روزرسانی شده و اطلاعاتی که از طریق این سایت ها در خصوص گیاهان دارویی به بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی ارائه می گردد، می بایست به روز باشد تا بتواند مخاطبین را جذب نموده و در افزایش بازدید از سایت گیاهان دارویی مؤثر واقع گردد. عدم به روزرسانی سایت گیاهان دارویی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می باشد.
  • محدودیت امکانات : صاحبان مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی و همچنین طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست در فرایند طراحی و پیاده سازی سایت گیاهان دارویی، موارد متعددی را مد نظر قرار داده و سعی در ارائه امکانات به شکلی گسترده به مخاطبین خود نمایند. این امکانات می تواند به صورت دریافت سفارش از مشتریان، آماده نمودن سفارش مشتریان، ارسال رایگان محصولات مورد نظر مشتریان برای آنها، ارائه مشاوره گیاه دارویی رایگان به بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی، معرفی و عرضه سایر محصولات گیاهی مانند کرم های گیاهی و عرقیات گیاهی از طریق سایت گیاهان دارویی و سایر خدمات باشد. محدودیت در ارائه خدمات از طریق سایت گیاهان دارویی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می باشد.

متن بعد: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت گیاهان دارویی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت عطاری , طراحی سایت گیاهان دارویی , طراحی سایت فروشگاه حیونات خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: